Zadbaj o dobrą atmosferę w pracy!

Chcesz wzbudzić sympatię u współpracowników? Nic rudnego! Wystarczy pozytywne myślenie i szeroki uśmiech.

Oto kilka zasad, które pomogą Ci w relacjach z kolegami  w pracy:

1 Nie bądź przesadnie skryta. Choć obowiązki naglą, od czasu do czasu porozmawiaj z koleżankami o sprawach zupełnie nie związanych z pracą – choćby o swoich wakacyjnych planach czy obejrzanym ostatnio filmie. Opowiedz jakiś dowcip, zdradź sympatycznej współpracownicy przepis na pyszne ciasto. To wszystko bardzo sprzyja zacieśnieniu więzów!

2 Okazuj ludziom zainteresowanie – na przykład witaj się z nimi z uśmiechem i entuzjazmem. Taką reakcję każdy od razu bierze za dobrą monetę i... z przyjemnością odwzajemnia przyjazne uczucia.

3 Staraj się żyć z innymi w zgodzie. Zamiast krytykować czy wdawać się z kimś w zawzięte spory, szukaj zawsze punktów wspólnych ze swoim  rozmówcą. Zobaczysz, jako osoba ugodowa będziesz cieszyć się ogólną sympatią!

4 Otwórz się na kontakty towarzyskie. W firmie są organizowane tzw. imprezy integracyjne? Bierz udział w tych spotkaniach. To ważne, bo osoby, które od samego początku odseparowują się od zespołu, często zostają potem odsunięte na bok.


Źródło: polki.pl

ostatnia zmiana: 2011-07-19
Komentarze
Polityka Prywatności